Tento jedine?ný projekt vytvo?ený Blizzardem, má za ú?el p?inášet ze zákulisí vývoje StarCraftu II ješt? více informací. Blizzard tím chce také prohloubit svoji komunikaci s fanoušky. Podcasty však nebudou pouze o druhém dílu, ale i o p?ipravovaných hrách, z nich n?které dosud neoznámené by m?ly být p?edstaveny v pr?b?hu roku 2008.
První díl bude pouze audio podcast, ale další díly by ji m?ly být video podcasty. Jeliko ?eština nepat?í mezi oficiáln? podporované jazyky, budeme se vám snait p?inést p?epis, jakmile to jen bude moné. |
||
BLIZZCAST #1 |
BLIZZCAST #2 | |
Obsah: - interview se Samem Didierem (Art Director pro StarCraft 2): Koncepce stylu pro StarCraft a Warcraft
- interview s Jeffem Kaplanem (Hlavní designér pro WoW): Hlavní body o Sunwell Plateau a patchi 2.4
|
Obsah: - interview s Chrisem Metzenem o p?íb?hu StarCraftu, Warcraftu a Diabla
- interview s Geoffem Goodmanem (designér pro WoW): zm?ny v patchi 2.4
- p?idána ?ást s otázkami a odpov?dmi komunity
|
|
BLIZZCAST #3 | BLIZZCAST #4 | |
Obsah: - interview s Dustinem Browderem (hlavní designér pro StarCraft II): evoluce Zerg? ve StarCraftu II
- interview s Jeffem Kaplanem (hlavní designér pro WoW): designování dungeon? a raid? ve WoW:WotLK
- p?ídána ?ást s otázkami a odpov?dmi komunity
|
Obsah: - interview s Russellem Browerem (šéf audio a video sekce Blizzardu): vývoj hudby ve WoW
- interview s Johnem LeCraftem (herní designer World of Warcraft): o sou?asných a budoucích profesích
- p?ídána ?ást s otázkami a odpov?dmi komunity (ohledn? WoW i SC2)
|
|
BLIZZCAST #5 | BLIZZCAST #6 | |
Obsah: - zavzpomínání na Worldwide Invitational mezi Karunem, Nethaerou a Bashiokem
- rozhovor s Jayem Wilsonem (hlavním designérem pro Diablo 3) o všem moném
|
Obsah: - jaký je ivot vedoucího pogramátora nástroj? WoW (rozhovor s Monte Krolem)
- vytvá?ení jednotky od návhru po realizaci - StarCraft 2 (Samwise Didier a Dustin Browder)
- a spoustu dalšího
|
|
BLIZZCAST #7 | BLIZZCAST #8 | |
Obsah: - rozhovor s Jeffrem Kaplanem a J. Allenem Brackem o World of Warcraft
- rozhovor s Chrisem Metzenem, senior viceprezidentem pro kreativní vývoj, o sou?asném p?íb?hu
|
Obsah: - otázky a odpov?di ze všech t?í univers Blizzardu; obsahuje porovnání warpování v SC1 a SC2
- rozhovor s Julianem Lovem a Mikem Nicholsonem o UI a efektech v Diablu 3
|
|
BLIZZCAST #9 | BLIZZCAST #10 | |
Obsah: - úvod k za?átku prodeje nové knihy ze sv?ta World of Warcraft
- prolog ke knize Arthas: Rise of the Lich King ?tený Chrisem Metzenem
|
Obsah: - interview se Scottem Mercerem a Davem Maldonadem o nových prvcích v patchi 3.2 pro World of Warcraft
[ PEPIS (V ?EŠTIN?) ] |
|
BLIZZCAST #11 | BLIZZCAST #12 | |
Obsah: - diskuze mezi ?leny komunitního týmu (Bashiok - Diablo, Karune - StarCraft, Nethaera - WoW) o letošním Blizzconu
[ PEPIS (V ?EŠTIN?) ] |
Obsah: - rozhovorový speciál k výro?í World of Warcraft - Karune a Chris Metzen, Rob Pardo, Samwise Didier - Nethaera a J. Allen Brack, Tom Chilton, Jeffrey Kaplan
[ PEPIS (V ?EŠTIN?) ] |
|
BLIZZCAST #13 | ||
Obsah: - beta speciál s Robem Simpsonem, Dustinem Browderem a Chrisem Sigatym - otázky a odpov?di k WoW a Diablu 3
[ PEPIS (V ?EŠTIN?) ] |