StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)

Press » O&A Frank Pierce - p?edstaven Zerg?

Q: Jak daleko jste s vývojem StarCraftu 2? A kolik z toho, co te? vidíme, bude obsaeno ve finální verzi?

A: Nic není jisté. Zabralo nám to spoustu ?asu, protoe jsme vyvíjeli i jiné hry. Kv?li našemu perfekcionismu nem?eme na jistotu ?íct, kdy StarCraft 2 vyjde.

 

Q: Slyšel jsem, e Battle.net podstoupil n?kolik obrovských zm?n. Co jsou za??

A: Bohuel vám toho v této chvíli nem?u moc prozradit. M?u jen ?íct, e zatím to jde velmi dob?e. O?ekávejte velké zm?ny!

 

Q: V tom videu není Kerrigan. Je Kerrigan Queen? Pokud ne, tak jak bude ve h?e reprezentována? Jo a Roach vypadá jako… Roach (Šváb). Lidi tak ?íkali Paladin?m ve WoWku, má to n?jakou spojitost?

A: Roach nemá nic spole?ného s Pladinem. Kerrigan je unikátní jednotka a hratelná bude pouze v single playerové kampani.

 

Q: Kolik vývojá?? je nyní zapojeno do StarCraftu 2? Slyšel jsem, e byli p?izváni i n?kte?í vývojá?i C&C a tím pádem to nebude opravdové pokra?ování StarCraftu.

A: Aktuáln? na n?m pracuje zhruba 12 p?vodních vývojá??. Taky se to drí p?vodního dílu a tudí je to plnohodnotné pokra?ování! Pracujeme opravdu tvrd?, abychom z toho ud?lali zábavnou hru a uspokojili vybíravé multiplayerové hrá?e.

Q: Jak pokra?uje proces balancování?

A: Proces balancování je velmi komplikovaný. Proto i my, vývojá?i, hru po?ád hrajeme a balancujeme. Našt?stí na to tady máme skv?lé talenty. Na základ? této demonstrace taky chceme dostat feedback. Balancování bude také probíhat skrze patche. Vývojá?i map z Warcraftu 2 se také ú?astní na StarCraftu 2. Nem?eme vám te? mnoho ?íct, ale za nedlouho si to budete moci zkusit.


Q: Slyšel jsem e StarCraft 2 pouívá nový grafický engine. M?ete nám prozradit jeho specifika?

A: Nejsem expert p?es grafiku, ale m?u vám ?íct, e pouíváme n?kolik pokro?ilých grafických technologií.


Q: Ctí pokra?ování p?íb?h prvního StarCraftu? Queen se zdá být pouívána jako hrdina. Musíme ji nejprve objevit skrze technologický strom?

A: Na p?íb?hu se po?ád pracuje, zatím vám nem?eme poskytnout detaily. Queen je pouitelná od za?átku a je specializovaná na obranu. Více vám prozradíme pozd?ji.

 

Q: Na WWI byla Mothership super jednotka a poté se zm?nila na normální jednotku (na BlizzConu). Z Queen se stala super jednotka, co se tedy stane s Mothership? Mají i Terrani super jednotku? Grafika vypadá skv?le a nároky na systém se zdají být trochu vysoké.

A: Nic co je nyní ve h?e není finální. Queen není ve skute?nosti super jednotka, spíše specializovaná jednotka. Je slabá, kdy ji nic nebrání. Není to hrdina. Hardwarové nároky jsou dost nízké na to, aby si hru zahrálo opravdu hodn? lidí. Vyadujeme grafickou kartu s Pixel Shadery 2.0.

 

Q: Jak bude probíhat testování? Profi game?i ?íkají, e se SC2 podobá prvnímu dílu. Byl toto hlavní zám?r? Nebo jste se cht?li soust?edit spíše na nový obsah?

A: Po?ád diskutujeme o tom, jak nejlépe p?istoupit k testování. Vzhledem k tomu, e byl SC1 tak zbo?ován se snaíme zachytit ten stejný pocit i ve StarCraftu 2. Ale i p?esto p?idáváme nový obsah.

Q: Infestování nebylo ve StarCraftu tolik pouívané. Jak to bude vyuíváno ve StarCraftu 2? Budou se Infestované jednotky po?ítat do populace?

A: Infestování je stále testováno. Nyní ukazujeme pouze rozpracovanou verzi. Ve StarCraftu 2 chceme z Infestování ud?lat regulérní taktiku. Infestovány mohou být i Supply Depoty, co je velmi uite?ná schopnost. Momentáln? m?ete produkovat pouze Infestované Mari?áky, ale to se moná zm?ní.

 

Q: Um?lá inteligence byla ve StarCraftu docela slabá. Jak je vy?ešen pathfinding a Single player? Protossové mají Colosse, který chodí po útesech, ale Zergové nic takového z?ejm? nemají. Je n?jaká jednotka s touto schopností? Mapy vytvo?ené uivateli jsou velmi populární, ale mají licen?ní omezení. Nap?íklad nelze mapu stáhnout a zm?nit si ji. Je to kv?li zabezpe?ení map?

A: Vývojá?i na vypilování um?lé inteligence a pathfindingu pracují. Po?ád je to ale rozpracované. Zatím vám nem?eme ?íct, jak bude vypadat finální verze. Zergové nemají ádnou jednotku, která by byla schopna zdolávat útesy, ale pouívají Nydus Wormy. Problému s ochranou uivatelských map jsme si v?domi a zvaujeme moné ?ešení.

 

Q: íkali jste, e vývojový proces trvá dlouhou dobu, ale CEO Activision Blizzardu Bruce Hack ?íkal, e to vyjde za chvilku. Kdy zhruba bude StarCraft 2 vydán? A co se stane s prodejem a marketingem prvního dílu po vydání dvojky?

A: Nem?eme ?íct, kdy hru vydáme. Chceme mít hru perfektní. S Brucek Hackem se v tomto neshodujeme, ale oba chceme mít hru vydanou co nejd?íve. A protoe budeme mít StarCrata 2 neznamená, e zapomeneme na StarCraft 1. Pokud bude existovat alespo? jeden hrá?, který bude hru milovat, budeme jit dále podporovat.

 

Q: Ke dnešnímu dni byly oznámeny všechny t?i rasy. Kadá z nich má n?jaké silné a slabé stránky. Co si vy, jako vývojá?, myslíte o jednotlivých silných a slabých stránkách kadé rasy?

A: My vývojá?i se a tak nesoust?edíme na silné a slabé stránky. Proto do hry nep?idáváme spoustu nepot?ebných v?cí. Je na hrá?i, aby se rozhodl, co jsou slabé a silné stránky.

 

Q: V Koreji je SC1 populárn?jší ne kdekoliv jinde. Myslíte na to p?i vývoji?

A: Popularity v Koreji jsme si v?domi. Protoe Korejci milují sout?ní hraní, snaíme se z toho ud?lat, e-Sport hru. Jen to naše oznámení hry v Seoulu vám dává jasn? najevo, jak milujeme korejský trh.

Q: Bude v Koreji n?jaká akce, kde by se dal StarCraft 2 hrát? V prvním díle docela chyb?l mód p?ihlíejícího. Bude mít StarCraft 2 n?jaké takové nové funkce? U ostatních RTS her se d?lají turnaje a ligy. Bude se tak dít i u SC2?

A: Pro nás bylo velmi d?leité hru oznámit na WWI a pak ukázat na BlizzConu. Proto plánujeme více takových akcí. Naše e-Sportovní odd?lení d?lá co m?e, aby zajistilo nejlepší multiplayerový záitek. To se ale m?e m?nit na základ? názoru hrá??. Mimo jiné p?ipravujeme turnaj ve Warcraftu 3 a podobné akce chceme d?lat i se StarCraftem 2. Te? ale ješt? není vhodný ?as na téma o ligách a turnajích.

 

Zdroj: SC:Legacy.com  

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.