MTV Multiplayer: Pro? rozd?lovat hru do t?í produkt??
Chris Sigaty: Máme ve h?e p?íliš robustní p?íb?h s obrovským m??ítkem. A takhle to d?láme se všemi hrami, vdycky za?neme ve velkém a pak trochu souváme; d?láme to tak s designem, rasami, se vším. Takhle to bylo i s p?íb?hem, take se dosp?lo k záv?ru, e to musíme radikáln? zkrátit a prost?íhat. To ale nep?sobilo dob?e, protoe byla ješt? jedna monost - vypráv?t ten p?íb?h z nové perspektivy. Take hrá? m?e prozkoumat tak málo, nebo tak moc p?íb?hu kolik jen chce, ale má monost popovídat si s kadým o jeho motivaci, pro? d?lají zrovna to co d?lají, kde se nacházejí - prost? nechat hrá?e sít se s vesmírem tak, aby to bylo osobní.
Kdy jsme se do toho všeho pono?ili, uv?domili jsme si, e budem mnohem lepší, kdy všechny tyhle monosti hrá?i poskytneme. Ano, uv?domujeme si, e kadý hrá? má svoji milovanou rasu a za tu si chce zahrát p?íb?h jako první, ale v?zte, e je dostanete všechny, budete moci experimentovat a kadá z nich je svým vlastním p?íb?hem - myslíme si, e takhle to má cenu, protoe tím dosáhneme toho velkého rozm?ru, který s p?íb?hem máme v plánu. A protoe to na multiplayer nebude mít v?bec ádný vliv, tak kadý produkt bude obsahovat vylepšení do multiplayeru - p?idávání a vylepšování multiplayeru - to bude positivní krok.
MTV Multiplayer: Jaký je p?íb?h kadé hry - „Terrans: Wings of Liberty", „Zerg: Heart of the Swarm" a „Protoss: Legacy of the Void"?
Chris Sigaty: Nem?u vám prozradit, co se bude dít v zergské a protosské kampani. Ta první ale, Wings of Liberty, se soust?edí na osud Jima Raynora a terranské rasy. Za?íná to zhruba ?ty?i roky po událostech v Brood Waru. Budete se zam??ovat na zakupování terranských technologií, abyste tak pomohli Jimu Raynorovi, máte k dispozici hv?zdnou mapu, na které si budete vybírat planety, které chcete navštívit. Druhá kampa? (Heart of the Swarm) se bude soust?edit na Kerrigan jako takovou a na to, jak ji ud?lat ješt? mocn?jší. Po?ád se ale ješt? bavíme o tom, co to p?esn? znamená.
A poslední je kampa? zam??ené na Protossy (Legacy of the Void) a tam se to zase bude to?it kolem diplomacie. Tahle kampa? bude moná nejvíc hardcore z celé trilogie, protoe m?ete být od?íznuti tim, e n?komu nepom?ete, a? u konkrétní frakci, nebo naopak pom?ete n?jaké frakci, nebo se n?která strana naštve, protoe s vašimi ?iny nebude spokojená - prost? takovéto v?ci. Po?ád si ujas?ujeme specifika, ale tohle je ta kostra. A co se p?íb?hu tý?e, tak to jste mohli vid?t na tom videu. Je to o tom, e existuje ješt? v?tší hrozba, které je zasv?ceno poslední video. Ale z filme?k? vidíte, e jsme nyní zam??ení na Jima Raynora a jeho pohled na v?c.
MTV Multiplayer: V jakém ?asovém rozestupu budete tyto kampan? vydávat? Jak dlouho budeme muset ?ekat na další?
Chris Sigaty: To ješt? nevíme, protoe to co te? d?láme (p?íb?hový mód apod.) je pro nás úpln? nové. Je to pro nás nové médium. Filme?ky v herním enginu zaberou spoustu ?asu. Nejsou tak dlouhé jako ty renderované, ale n?jakou dobu to trvá, ne je dokon?íte, take to te? zjiš?ujeme. U WarCraft 3 se nám poda?ilo vydat datadisk po roce. Cht?li bychom to tak zachovat i u StarCraftu 2, ale up?ímn? - s tím jak pokra?ují práce na p?íb?hovém módu, p?ederenderovaných a herních in game filme?cích, nevím, jak dlouho nám to bude trvat, take je obtíné odpov?d?t konkrétn?. Chceme to ud?lat co nejd?ív, jak to jen p?jde.
MTV Multiplayer: Take ?íkáte, e mezi kampan?mi nás m?e d?lit i více jak rok?
Chris Sigaty: Jo, m?e to tak být. Ale no tak, podívejme se na to v pozitivním sv?tle! (smích)
MTV Multiplayer: No m?ete ?íct, e to ?ekání bude stát za to...
Chris Sigaty: (smích) No, Frozen Throne je p?íklad, kdy nám to trvalo rok. Kadý z našich datadisk? pro World of Warcraft trvají sice déle, ale jsou opravdu obrovské a p?idávají do hry hodn? v?cí. Rozhodn? na kampaních nebudeme šet?it.
MTV Multiplayer: A abychom si v tom ud?lali jasno, kampan? vyjdou v tom po?adí, ve kterém byly prezentovány?
Chris Sigaty: Jo, takhle je to te?. U nás mají hry vdycky pracovní názvy a pracovní zám?ry, ale myslíme si, e to bude takhle, vypadá to solidn?.
Hry tedy vyjdou v po?adí: „StarCraft II Terrans: Wings of Liberty", „StarCraft II Zerg: Heart of the Swarm" a „StarCraft II Protoss: Legacy of the Void".
MTV Multiplayer: A budou se tyto kampan? prodávat za plnou cenu?
Chris Sigaty: O tom jsme ješt? ani nemluvili, take nevím. Rozhodn? se ale jedná o plnohodnotné hry, alespo? co se rozsahu tý?e. Ten je opravdu velký - v první kampani bude 26 - 30 misí a do další kampan? jich dáme asi ješt? víc. Celkov? to bude kolem 90 misí. Ur?it? to jsou tedy plnohodnotné hry. A multiplayer v nich bude vylepšován stejným zp?sobem, jako by to byly datadisky.
MTV Multiplayer: Bavili jste se u o tom, jak budou tyto hry spojeny? ekn?me, e bych z n?jakého d?vodu mohl chtít jen tu protosskou hru a necht?l bych Zergy...
Chris Sigaty: No, moná - ješt? to ale není definitivní - to, co bude p?idáno v zergské h?e do multiplayeru, nebudete moci mít, kdy budete mít jen první kampa?. ekn?me, e v druhé kampani p?edstavíme pár nových jednotek pro kadou stranu. Budete si muset koupit tu druhou hru, abyste je mohli také mít (stejný systém, jako u klasických datadisk?). Co se singleplayeru tý?e, tak chápeme, e ?lov?k, kterého zajímá jen a pouze Kerrigan, chce hrát jen za Zergy. V druhé h?e tak budeme asi odkazovat na n?které události z první kampan?, ale nebude vyadovat její zakoupení a dohrání, abyste v?bec mohli za?ít se Zergy.
Zdroj: http://multiplayerblog.mtv.com/2008/10/11/key-starcraft-ii-trilogy-details/